måndag 28 april

hejhej , idag har inte evelina mått så bra , tänkte åka hem från skolan men skråmo höll mig kvar så jag missa bussen tre gånger ;s eller den tredje gången glömde jag tiden själv ;s ajdå . men men , jag var vid skråmo jusst då också , så det var han som höll mig kvar ;p men det var ju lite bra , missa ju ingenting nu iaf :)

sen när jag väl kom hem plugga jag som en åsna , skrök under viktiga saker i fysikboken sen gjorde jag svenska läsförståelsen , känner mig grymt stolt :D

Sen ringde jag emma så hon kom över och vi titta lite på gamla parlamenten avsnitt KUL som satan :) haha . sen tog vi oss i tid och gick till henne och hoppa studsmatta , men emma får ju alltid ont ngnstans när man hoppar , så det vart ju inte långvarigt. gick in och såg på engla programet <3 när vi väl sitter där och tittar då bah : men är inte det där rebecka och antonia ? titta nogrannare , så brast emma ut ; MEN DET ÄR JU JAG! !!!!!!!! sen sprang hon ner till sin mamma och pappa sen till sara , sen ringde hon rebecka , sen lära hon ju bara logga in på msn också ;p hahah . ^ 

Nädu , nu ska jag titta på filip och fredrik ;p KULAST! :D hahah . byebye , xoxo<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback