Onsdag 23 april

just nu ligger jag och ser på one tree hill sesong 3 , 3 sista avsnittet , .:) annars ligger jag och väntar på att gå till kyrkan , vet inte riktigt vad jag ska göra där . men emma och jag ska dit iaf ;p hoppas det inte håller på så länge , hatar allt guds snack, men måste juhe dit ;s snarrrrrrrk.

idag i skolan har det inte gått så bra. har fått två stycken betygsvarningar i svenska ;s ( hade VG i ) och so :'( liksom so kan man inte få IG i ;( men det ska jag inte få heller , ska fixa till det . men jag fattar inte varför jag fick dem ;s buhu. Förstår inte det här med läxor heller ;s
Man går upp typ sju på morgonen eller halv sju eftersom jag åker buss , men aja iaf. man går upp typ då , sen går man i skolan till typ tre kommer hem typ till fyra. vem pallar att göra läxoor då`? helt ärligt ? räcker det inte att man går i skolan c.7 timmar omdagen . man lär ju få ngn fritid ?
vad går livet ut på igentligen  ?

aja, nu ska jag snart äta spagetii och köttfersås ;D MUUUMMMAAAAA! men först , se klart på oth <3

favotiträtten!

XOXO<3


20:58.


Nu har jag varit ute och varrt med emma :) vi gick till prästen men kom han eller ? neej !? vad är det för präst vi har här i torsåker..
men ist gick vi och köpte glass , jag prova lakrits puck medans emma tog en hedlig twister ;p sen gick vi omkring på torsåker, märkte lite förändrigar på ställen man inte varit på länge.
Och efter deet hoppa vi studsmatta och dansa, en hur kul onsdags kväll som hälst ;D (Y) Emma tycker jag ska uppdatera min blogg lite oftare eftersom det är bara hon typ som läser den , men jag ska väll göra så gott jag kan :))
Men nu ska jag se på Top Model 9  !  om jag får för mamma , hon vill se barnmorskorna ;s suck ,men jag får skicka in na på mitt rum eftersom jag inte har trean där ;p aja.. byeybye godnatt också , för efter detta blire sova allt .
 xoxo.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback