Söndag 20 april

heloo!
söndag......urk , söndag är en rätt tråkig dag förutom att det är one tree hill ;D på tal om one tree hill så drömde jag VÄRLDENS bästa dröm inatt <33 bättre än adam brody drömmen , och alla edward furlong drömmar ;p
jag drömde att chad mm ( lucas) och james l (natchan) gick på haga, dom var typ nått år äldre ön mig ,  vi var typ jätte bra kompisar. a också spela vi basket på idrotten och nathan spela lite hårt , så jag vart lite rädd , sen sa jag det till han sen , och han bah ; men du vet att jag blir så när jag spelar basket . och sen krama han mig ;D kändes så himlans värkligt asså (: dom var så snälla ;D haha.

den här helgen har jag hängt med emma och rebecka , på fredagen vart det GH och på lördagen grilla vi på rebeckas altan ;P misslyckades med en engångs grill ;s bajs, och sen smaka korvarna tändvätska ;s  så vi åt typ inget , spela hög musik ;d kul !
Emma larsson hon har haft damp denna helg ;s omg säger jag bara ;b hon låter dessutom som bea när hon pratar, vilket är inte så jätta bra , men det är hur kul som hälst . hon gör liksom bara bort sig ;D Jusstia igår cykla vi också , på rebeckas ''dubbelcykel'' hahah , när emma styrde så åkte vi ner i diket , förvånar mig inte så mkt , men iaf ;p jaojao ,

Nu längtar jag tills ikväll ;D dagens tema är TV :p
18;05 - 19;00 One tree hill
19;00 - 20;00 Top Model 9
20;30 - 21;00 Parlamentet  (BJÖRN GURTAFSSON .vs. JOHAN GLANS) ;D favortierna!
21;00 - ? Sanningens Ögonblick , nytt program på 5;an , värkar lite kul ! måste kolla in ;p 

Kommentarer
lisa säger:

Godmorgon, hoppas du får en trevlig dag! :)

2008-04-20 | 10:57:39
Bloggadress: http://lisaholmqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback