Torsdag 24 april.

GodKväll gott folk !
Nu har jag jusst kommit upp från duschen, tränat med hofors idag . det vart lite jobbigt på slutet ;p haha. också hade jag väääldigt svårt att förstå, men ingen specc nyhet ;p
Annars idag har jag somvanligt varit i skolan och gjort rätt för mig , muntliga redovisningen gick väll sådär ;s hamna inte precis med ngra pratroliga.
 och Idrotten var väll sisådär, spela brännboll , men det är bara roligt dom första 10 minuterna ;s sen blir det juhe skit trökit ;s
aja, efter skolan träffa jag erica ma sistaa ! åkte på fotbollsträning och nu är emelie hemma ;D kulkulkul! (Y)
Det här blogginlägget var helt meningslöst , viste inte riktigtt vad jag ska skriva men aja, för emmas skull då ;p hahah . men nu måste jag göra lite matteläxa.

godnatt! xoxo<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback