Fredag 15 augusti

Nu är det inte alls långt till skolan drar i gång , börjar få värsta ångesten . När man börjar 9:an ska man bästemma vad man ska göra resten av livet typ , tycker jag är alledes för ung för det valet ;s Har nästan ingen aning om vad jag vill gå , hälst vill jag gå i L.A men då blir jag väll inte behörig svensk ? om jag inte tar examen i sverige asså. Så jag lär väll typ gå omvårdnad här i svergie då ;s igentligen vill jag inte det heller, men det står näst högst på listan , högst är ju L.A ller N.y :D hur coolt skulle det inte vara att gå i skolan där :D ? jaja , drömma kan man ju :)



Idag är det fredag och jag har inget bestämmt på vad jag ska göra , joo , jag ska färga håret :D Äntligen säger jag bara ! fast det lär jag vänta med tills ikväll när emelie slutar :b Får se om jag hittar på nått annat före ;p

byebye ! xoxo/e.j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback