lördag 23 augusti

hejohåå ;) idag är det lördag och det märks inte ;s har inte gjort någonting alls idag ;s uschusch ! fast nu väntar jag iaf på rebecka och emma , eller jag ska höra av mig till emma snart ;) sen ska väll vi gå ut och hitta på något förstår jag ;D Brukar träffa någon rolig typ ute , som tex. robert ;p haha  !



För övrigt så håller pappa på bygger lite på huset ;p håller på att göra en liten altan på framsidan typ :) kan ju bli bra , men i mitt huvud så blir det inte bra . Men vad gör man `? om man säger något får man bara höra typ : När du flyttar hemifrån får du besämma . eller : åh, vi ska komma till dig och hälsa på när du blir stor, ditt hus kommer vara perfekt . typ :P Fast kan ju också vara bra att huset blir lite pimpat :D haha  !

Nej nu ska jag dra och käka , pasta och någon god sås blir det :D byebye !

xoxo/e.j!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback