lördag 9 augusti

hejhej , Igår blev det cityfesten med dom gamla vanliga ;p jessica,antonia,emma,linn & rebecka =) Vi tog två minuter över sju tåget in till gälve. Väl där gick vi runt och kika lite , men vad jag såg så fanns det typ bara mat stånd ;p ? Sen åkte linn jag och rebecka karusell :D yippi ! kul att skrika av sig lite , tror den hette tilt ? men jag är inte säker ;p

Sen på stora scen var det en minnesframträdande för johnny cash <3333333333 var det bästa jag sätt på länge ! Han som sjöng var galet lik joaquin phoenix , alltså HUR SNYGG SOM HÄLST ! och han sjöng jätte bra :D helt underbart helt enkelt <333 !

Sen kom pappa och hämta oss . När jag kom hem lära jag ju bara se walk the line :)<3

slänger in bilder från gårdagen!


När vi kom spela noice :)

Sen vart det underbart bra johnny cash sång ;)





Idag ska vi också in och kika lite, ska titta speccielllt på stånden idag tror ja ;p också ska jag självklart käka langos <3 åt inget igår effttersom jag inte var hungring , det är därför det är så viktigt att åka in idag :D haha !

byebye ! xoxo/e.j!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback