Söndag 24 augusti

Hellohej! Ännu en ohändelserik dag .. Men snart ska jag iaf dra iväg på match i hedesunda :) taggataggataggga!  känner att det kommer bli en mycket bättre match än förra :D då var jag sjukt närvös, men nu känns det bättre iaf :D och det är ju bra:) hah !

Igår var jag med rebecka och emma :) trevligt , var ute en stund men det var så jäkla kallt så vi gick in. Poppa lite popcorn baka kladdkaka (namnet säger allt denna gång) haha !  Så såg vi på Nykeln till frihet , eller halvt .. först somna emma , sen somna jag , och tillslut somna rebecka ;p haha ! men rebecka och jag såg iaf slutet . En väldigt lång men ändå bra film (Y)

Nu ska jag nog stoppa något i magen sen blire MATCH! :D byebye !

xoxo/e.j!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback