Tisdag 12 augusti

hejhej, Nu är jag hemma igen , kom hem igår. har varit på Kryssning =) emma hängde med och vi hade väldigt trevligt, gick bra att sova ¨på afrikavåningen även fast vi trodde vi skulle dö typ ;P haha  !  Det har varit många vänder i taxfree'n ;p jag köpte tuggummin och en bodylotion :D  VÅR RESA I BILDER !


Packar upp lite :)

emma =D<3

Jag lära tvätta håret när jag kom, det var vääldigt flottigt om ni undra;)

Emma i Taxfee'n ;p (väldigt fint kort lär jag tillägga:))

mummms ;) blinkande ankor fick vi med =D

Nattmåltid ;)



Dagen efter satt vi mäst och titta ut ;p

Stockholm igen ;p

Sen vare bara hem resan kvar =) gick fort hem .  ! som tur var eftersom jag
hade ont i magen =)

Min mobil är sönder och är inne på lagning :( buhuu ! trodde inte att det skulle kännas så tomt som det gör nu ;(  Så nu i någon vecka lär jag ha mammas en gammal nokia ;s men den funkar ju att ringa och skicka sms på :) räcker gott och väl i nånn vecka , ska pimpa den lite tänkte ja :D haha!

Annars idag har jag varit till Stina idag =) ska se klart bodyguard nu som jag börja titta på igår , lär också tillägga att kevin costner är grymmt snygg iden :D byebye !! xoxo/e.j!

 kevincostner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback