Bingo!

HejHej! Idag har jag lekt en stund med emma :) trevligt, vi satt lite vid datorn och gjorde nått program som vi hitta på kenzas blogg, men kunde se hur man såg ut som en bebis och vuxen och neger osv. lite kul faktiskt , jag vart jätte söt bebis :D maaha:) Lägger in på bdb sen , eftersom jag sparat bild på andra datorn , som cpar igen ;S Kan lägga in länk till den sidan också på bdb , orkar inte se efter just nu , ska sova snart .

Sen undra Jennifer om vi skulle cykla till storvik och spela bilbingo, emma var inte sugen på att följa med , och hon var inte så sugen på att vara med mig heller ;p haha, tydligen :P Så jennifer kom hit klockan halv sex typ, så vi åkte kanske 20 i , nått sånt , vi var i storvik klockan kvart över sex , bingon börja sju , så vi var där i tid iaf :D En utav busschaufförerna som brukar åka x-trafik jobba där ;p han hjälpte oss att förklara hur man skulle göra ;P vi hade typ ingen aning , Jennifer hade spelat en gång tidigare och jag ingen ;p haha !  Vi skratta så mycket , åt jag vet inte vad ;p så en gubbe sa till oss  ;s surgubbe säjer jag bara , men lär väll få skratta lite , vi skratta inte ens högt. sådetså!  Jennifer var ett nummer från att vinna 1000 kr , och jag var två nummer från att vinna 3000 kr , fatta vad härligt om man skulle vinna, då skulle det lätt bidragit till en utomlands resa  :) Vägen hem gick mycket saktare än på vägen dit , men på hemvägen lyssna vi på musik och prata mer än att cykla ;p

Kan slänga in lite bilder :D


det första jennifer gjorde var att cykla ner i diket, haha !


massa bilar ;P


Vi fick tyvär inte använda tutan ;/ nedrans;s


Hemväg ;b

Nänu , ska jag kila in till sovrummet och titta på goal 2 ;b byebye!

xoxo<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback