Lördag 5 Juli.

hejhej, här sitter jag och nyser som en tok , allergi är det sämsta som finns ! Inge kul att vara hemma eftersom det är där jag känner allergin mäst, är nog föratt sixten är här . men aja , han blir nog inte kvar så länge till ;p sen får mamma typ tok städa bort hans katthår ;p

jusst nu sitter jag och väntar på emma. och linn skulle också komma senare ;p vi ska ut och se vad som händer på torsåker när det är bluegrass festival och allt :) känner att man inte vill betala in sig eftersom det kostar hela 180 kr ;o det är liksom för dyrt ! kanske ramlar in på annat sätt ;) haha !

Igår tillbringa jag kvällen med antonia och jessica ;p trevligt =)

byebye! xoxo:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback