natt^

heej , nu ligger jag och småtittar på greys :) nästa avsnitt som kommer har jag inte sätt så ska titta på fulltid då ;p och nu kom det värsta bra låten som jag känner igen jjätte bra , men jag vet inte vilken det är ;s

aja , cyklen turen upp till hofors var heemsk , det regna hela tiden , man såg ut som ett spöke när man kom upp till jessica och antonia ;s men spelaroll , dom har sätt mig sett ut som ett spöke förr ;p hemresan var jätte skön, var betydligt mycket varmaren än dit , regna inte heller :) + att jag hade värsta bra rullet i hjulen :D

Nu måste j ag värkligen försöka sova, annars kommer jag sova på dagen imånn och sen har jag helt vänt på dyngnen , not good ;s så godnatt! byebye!

you know you love me,  xoxo <3 gossipgirl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback