sommartider:)

Vart lite ändrade planer idag, precis när jag hade ätit typ ringde linn och fråga om jag skulle hänga med henne till edsken , hon hade tydligen stuga där , som jag inte hade en aning om . ;p men så var det iaf . Så jag åkte med dit, men jag hann tyvär inte hem till träningen ;s mamma och pappa kunde inte komma och hämta mig ;( men aja, sånt är livet ;s Aja, linn och jag sola lite , sen var vi ute och åkte båt ;D inte själva förstårs ;p uffe åse och axel var också med ;D Så lite bränna på bröstet har jag fått , men ingen annan stans , är lite röd i ansiktet , men jag kan ju aldrig bli brun ;S buuhuuu!



    linnlinnlinn                         åka båt ;p                              lite färg har man allt fått :)



Undra vad mamma och pappa är , när jag kom hem så hade jag ingen nyckel och ingen var hemma , så jag fick åka till emelie på affärn ;p kom kanske dit kvart i åtta och hon sluta åtta. så vänta på henne ;p men ingen mammaoch pappa är hemma, och inga mobiler har dom med sig heller. Som föreldrar tjatar på en när man har glömmt mobilen hemma : vad har du mobilen till då .. blablabla .. ;p 

Nu ska jag göra något annat , kanske lägga in lite bilder på bdb , eftersom jag sitter vid min dator nu :) bye!

xoxo:)


Kommentarer
Mamman&Pappan säger:

Stackars Evelina, har vi åkt utan att meddela dig, vi vaar ute och cyklade Nice. Vi kansken behövde vara ifred en stund så vi lämnade mobilerna hemma KRAM Mamsen!!!

2008-07-04 | 13:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback