Tisdag 29 Juli.

Heejhej! Ännu en dag i edsken , men idag var jag och hälsa på vid linns stuga åh :) När jag kom dit fick jag pumpa lite ring föratt linn och jag skulle ut och åka sen ;D Kul som satan var det :) skulle ha gått lite fortare med det orka inte båten , haha ! lagom fart ändå,den duger ;D typsikt så är min sladd så man lägger in bilder från mobil borta igen, så kan tyvär inte lägga in bilderna jag knäppt idag ;S kanske hittar den senare , vemvet !? ;p

JUsstia idag har jag varit och knäppt till ID-kortet , ussssccchh! ser ju förjävligt ut ! skulle ha tagit bort luggen :@ inte ens mamma eller pappa eller någon har fått sätt det ännu. men imånn när jag ska till banken lär jag väll visa förstår jag ;s även fast jag inte vill !

Imånn blir jag nog hemma, inget edsken bara banken typ. Måste städa rummet lite , det ser ju också förjävligt ut , jag är en sån som inte kan vara på mitt rum om det är stökit , jag får panik då av någon konstig anledning ;S

aja, nu ska jag vänta tills emelie kommer hem , då har hon köpt hem ebba & didrik som vi ska se på ;D yipppi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback