.......

Guud vad dåligt sverige spela idag, det var inte en gång dom gjorde något bra tycker jag :( besviken som tusan är jag på dem, jag var säker på att dom skulle vinna idag, men jag hade fel :(

vart inte så som det var tänkt heller, vi skulle se allehopa men det blev inte så . Jag och rebecka gick till Gästis och tittade. Men hon var aldrig tyst hon heller , själv satt man inne i matchen vettu. så i ena örat hör man hon heeeela tiden ;p glappkeften haha ! blabllabla.! tror inte det var nå viktigt hon snacka om heller ;p


Nedras grabbar ;(


aja, efter matchen drog jag hem, men var inte hemma så länge. Antonia skicka sms och sa att hon var hos rolle och fråga om jag skulle komma en sväng. Så jag gick dit en stund och titta på film.. Var någon konstig film med jennifer love hewit (stavning?) Hon hade världens konstigaste röst i den filmen, irretera mig grymt på det ;p

Aja, nu ska jag gå och sova för imånn ska jag upp till hofors och handla åt gammelfarmor :) byebye!

xoxo<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback