Lördag 7 Juni

wohow, uppdatering direkt från göteborg vid rebecka's mormor's dator ;p nice det.!

Kan väll börja med att berätta om tågresan ner dåra. det var varmt så inisjutton på tåget från örebro. det är det ända jag har att säja typ. Väl nere i göteborg hämta rebeckas morfar oss, när vi kom till huset gick vi ner till havet och svalka av oss.. sjukt varmt i vattnet vare, men jag våga inte gå ut så jag satt i strandkanten typ . Liksom har ni aldrig hört låten ; akta dig för havet . ? då ska man göra det också ;P

På fredagen vakna vi tidigt och drog på liseberg ;D så jävla kul! När vi kom var det inget folk alls dom första timmarna , men behöve inte ens köa ;o max 15 minuter typ . så vi åkte balder 4 gånger, kanonen 2 eller 3 gånger tror ja, kållerado tusen gånger typ ;s självklart vart man precis blöt på pinsamma ställen om man säjer så ;s haha ! Så det var riktigt kul ;P

Sen drog vi till hotellet, senare på kvällen satt vi i ''baren'' så var det trubadur där ;P guuuuuudd ! nu kommer det bästa. När han hade spelat några låtar så han bah : nä vi tar någon låt med johnny cash . ;p jag typ dog !!! så sjöng han min ringsignallåt ; cocain blues . 
Sen sjöng han lite annat trams , lite elvis, osv. 
Sen skulle han ta sista låten han bah : Det känns som johnny cash kväll ikväll så vi tar en till , också sjöng han ring of fire ;O :D <3333 . hur sjukt som hälst , var som han visste att jag älska johnny cash ? weird... :d men underbart . ! 
+ att även såg vi allan svensson ,  i svensson svensson :) hiihi . han bodde på vårat hotell , på samma våning även ;D lite coolt ;p

Idag har det varit shopping dag , börja dagen med en god hotellfrukost ;D sen drog vi ut . gick hur mycket som hälst , på varenda affär känndes det som , men hitta inget ;s tillslut hitta jag lite avslutnings kläder , var inte riktigt vad jag ville ha , men det vart bra iaf tycker jag :D

Nää, nu ska jag nog gå och borsta ;p är skit trött , klockan ringde 8 i morse ;p jaja , bybye ;P

xoxo. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback