Onsdag 11 Juni

Dålig uppdatering föratt det har stått att jag har angett fel lösenord eller e-post adress även fast jag inte har det ;s tokigt det dära ;s ? Men nu funkar det igen iaf =)

Nu är det ÄNTLIGEN SOMMARLOOV :) så hilma skööönt.
Skolavslutning var igår och då fick jag mina betyg :) jag har inte IG i något nu :D men jag har sänkt nästan alla ämnen från förra året ;S iaf, när jag stod och läste kom en lite tår i ögen nästan , jag som så gärna ville ha MVG i hemkunskap, men tyvär fick jag VG . Jag har ju så svårt att lära in mig saker som t.ex. svenska,engelska,matte,spanska osv. så då ville jag ha riktigt bra betyg i det jag värkligen kan få som t.ex. bild,idrott,hemkunskap typ. men attans då , jag tycker iaf jag är jätte duktig på hemkunskap och är värd ett MVG !! ska prata lite med annacarin efter sommaren. LIksom Rebecka fick t.o.m MVG , hur kan det hända ? haha ! ;p



(änn så länge har jag inge bra bilder från skolavsluningen,men det kommer väll:] )


Igår var jag även på ''kvällsskolavslutning'' Lite disco och livespel.

Kvällen börja i antonias nya hus :) mycket fint lär jag säja !  Vi spela lite spel, (med andra ord) tyvär förlorade det blonda laget. men förra gången vann vi jue. haha , 1-1 nu ;P Sen käka vi jordgubbar och chokladpudding , yami!
Sen drog vi till sommarteatern och dansa lite, sen vart det mimikry:) Synd att det är så dålig ljudanläggning på sommarteatern. Skråålar så himla mycket i öronen, man hör inte så bra vad dom sjunger ;s Men gud vad snygg hjalle har blivit !!!! NU har han ju kort hår , visste inte att det var hjalle och heavy som var med i mimikry.. Men iaf , han såg väääldigt bra ut :)


Nu  väntar jag på att mamma och pappa ska komma hem så jag kan prata med dom om skjuss hem ikväll ;p Emma,jag,antonia,jessica och kanske linn och rebecka skulle ju hitta på ngt ikväll. men det är så dåligt väder så det känn ju lite trist ;s + att jag känner mig inte så kry, känns som jag har feber också har jag väldigt ont i halsen ;s typiskt nu när det blir sommarlov.. . seya! 


xoxo<3 


Kommentarer
linnili säger:

ofcourse att det blonda laget loosa, det är ju brunett som gäller :D och såklart vann vi också, för att den här gången var jag med och var så smart och duktig ;) möhhö!

2008-06-14 | 23:13:28
Bloggadress: http://linnili.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback