Söndag 15 Juni.

hejej, synd att typ allt här i närheten har stägt idag ;/ jag skulle värkligen behöva köpa en sån där sak som är sönder till min dator , pappa 'glömmde bort' det i fredags ;s Fast jag hör för mig att effärer brukar vara öppen en liten stund på söndagar ? men tydligen inte då , enligt  mami ;b Fast i valbo är det u öppet, kanske ska fråga mor om vi ska in ;p har ju inget annat för mig idag .. jo, jag vill se reprisen på gossip girl eftersom jag missa det i tisdags .. :p men får se , gör ju inte hela världen om ja missar. kan ju ladda hem senare :) haha!

åHHH, idag har jag ätit världens godaste fukost <333 (åt samma igår också) JORDGUBBAR, yogurt och lite crunch musli :) så hilma gott , skulle kunna leva på det ! nästan , spagetti och köttfersås och tacos lär jag ha ibland också ;p Jag tror faktiskt vi ska äta Tacos ikväll , mums :):):)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback