Söndag 22 Juni.

Heej, kan ju börja att berätta om gårdagen. Igår åkte jag till Hammarby med några ;p Det var ju hur bra cykel väder som hälst! Innan vi skulle åka regna det , sen bara löstes det upp och solen titta fram :) Men i parken var det väll inte så specc kul . eller det vart roligare och roligare ;p men typ vid ett kanske börja jag nysa som en tok , Jag nös värkligen hela tiden sen fick jag svårare att andas , så emma och jag börja cykla hemmåt. men vi ringde pappa, jag orka värkligen inte cykla oc nysa och ha fett ont i näsan , så vid gustafsberg kom han :)

Idag har jag inte gjort ngt , spec förutom att kolla på one tree hill typ :D och senare, närmare bestämt klockan 9 är det freedom writers på canal + drama :D

slänger in lite bilder från igår :)


Antonia,Emma & Jessica


Cykling! har typ cyklat från alla andra! segisar.


Det underbara vädert :)


Folk! :)



Kommentarer
J säger:

Schnygga bilder duu ;>

2008-06-23 | 21:04:19
Bloggadress: http://jessicalndstm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback