Söndag 29 Juni.

sorry dålig uppdatering, men jag hr faktiskt skrivit inlägg , men när jag ska lägga in dom så får datorn damp och allt tas bort ;s hoppas det inte blir så nu :)

ännu en söndag, imånn ny vecka :) Hoppas på en solig vecka , min morbror ringde för en stund sen, det var 38 grader hos honom i sthlm , dela med er av det fina vädret säjer jag ju bara!

Igår sov jag hos antonia i hofors, vi gjorde typ ingenting, kolla på film och sånt , trevligt ändå :D Och idag har jag inte gjort något specc, antonia hängde med hem en stund bara .

Ikväll blir det fotboll ;D jag vet inte riktigt vilka jag håller på, jag har hållt på tyskland sen typ sverige åkte ut , men i spanien spelar ju min favorit spelare , iker casillas :) så igentligen spelar det ju ingen roll vilken som vinner :D hoppas bara det blir en kul och spännande match att se på :D


My favorite fotballplayer in the world :)

xoxo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback