sverige .vs. spanien

Gult och blått här hemma kan jag lova :) fotboll!!!! 1-1 just nu ;p

Idag har jag mått bättre, puuuh, vilken tur, frisk imånn säkert!
Loppis har det varit här på byn idag också , gjorde faktiskt lite fynd .

Köpte två elvis tavlor 150kr ;p
Sen prova jag ett armband , Hon som stod och sålde  bah : Ta den! du får den , du klär så bra iden ;)
jag bah : taaack så mkt :D

nää, nu lär jag tillbaka och se på fotboll ;p byebye !


Nytt fynd:)

fotbollsfeber:)



gulblåå!







xoxo<3



20:00

Nej, usch, nu blev jag sur . ! varför förlorar man sådär i sista för ? det är väll onördigt :/ 
Annars såg det väll helt ok ut , men i slutet var det bara spanien som hade taget . Synd att rosenberg missa i slutet, hade blivit snyggt om han hade satt den :) menmen , Sur är jag iaf!

Nu har jag ingenting att göra och klockan är bara åtta ;s humm.. aja kan ju ge tips på en bra låt :)



btw, det är inte elvis som sjunger ;p bara han som bakrund ..volbeat - Sad man's tongue

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback