Torsdag 19 Juni.

Hejhej, Idag har jag inte gjort något specc mer än att jag har följt med mamma till affärn och midsommarhandla ;p Nu är kylskåpet fullpropppat kan jag lova :)

Idag har jag också kollt på One tree hill, jag har fixat nya avsnitt från sesong 5, kunde inte hålla mig , är ju upphåll på 5;an nu :( fattar inte hur man kan vara så dum och göra så ;s Så jag tjuvstarta lite , så nu har jag gråtit en skvätt ;s blir så arg på haley att hon inte litar på nathan ! buhue! Älskar när Peyton är bitch, haha!




Snart ska jag iväg och träna :) Hoppas det kommer gå bra även fast jag har världens skavsår/vattenblåsa på foten ;( äsch, går nog ändå :)  byebye!

xoxo:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback