tröök...

Nu är det en sånn här tråkig söndag ;s det är bara föratt det inte är one tree hill nåmera .. någon som vet när det startar ???? jaja, senare ikväll tänkte jag titta på 5;an det ska vara filmer baserat på sånt som hänt i värkligheten, spännande ;p

idag har jag typ bara busat med sixten ;p haha ! han bor ju här nu :) eller han ska bo här i ett tag ;p

Jag har också knäppt kort , men inget vart bra ;S radera alla utom två stycken ;p  menmen

Jag såg just en tv reklam för ''Braun'' en sån här rakapparat typ. då får man se hur den rycker upp håren , också jämför den med en vanlig . och då på ''braun''-sidan , blir det ett hårstrå kvar , hhaha . tyckte det var lite kul ja , förklara säkert lite konstigt, men ni ser säkert själv ;p



busar med sixten:)


haha, raawrrrr ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback