Uppdatering!

Yesyes , jag vet dålig uppdatering igen ;/ men jag förvarna ju iaf :) jag har ju varit i karlstad sen har det ju varit lite bessemer ;D

I karlstad var allt trevligt , lite väl mycket mygg tycker jag ;s  HATA MYGG! full av myggbett på benen ;S notgood !
joap, men som sagt trevligt och självklart skönt annars :) det var fint väder hela tiden , förutom på torsdagen, då var det lite mulet och det kom ngn droppe. men då åkte jag och erica till bergvik och shoppa lite , hitttade lite småsaker :)

I Fredag's var det student, jag måste ha gråtit mest ja;S gusch, jag är ju en sån som grinar när alla andra grinar ;s 
Hemåkning senare på kvällen, lära ju hinna hem till bessemer :D så jag åkte hem med mathias mormor och linda. ttyp direkt när jag kom hem tog jag biken till rebecks och emms, And after that vart dett bessmer.

På lördagen sen åkte jag upp till bessemer igen med R och E , lära ju upp och käka langos , så himlans GOTT :D mums! 

Usch, idag är det söndag. vilket innebär att det är skola imånn ;s ork int! 
Förut tyckte jag om söndagar för då var det one tree hill , men nu har dom uppehålll , mitt i femte sesongen;s hur kan man göra så? bara för det så tycker jag inte om söndagar nåmer. men det för väll börga snart tycker jag :D

Nä nu ska jag gå och vattna min blomma i fönstret som jag gör varje söndag ! byebye. 

,You know you love me. xoxo<3 (gossip girl)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback