Lördag 22 Mars

Hejåho , först och främst vill jag säga grattis till Linn och Bea - hoppas ni får en underbar dag :) !
Å sen vill jag såklart säga GLAD PÅSK! yääe . Idag blir det nog lite påskmat och lite tjejkväll i hofors ;p (Y)
vet ej om inget slår antonias tjejkväll förra helgen :b fyfan vad kul vi hade , så roligt har jag inte haft på länge . hade ju tjuvjakt och hela köret ;b fetingKUL!

Och nu vill jag tilllägga lite saker om det jag drömmde inatt , jag drömmde nämligen att jag var Summeer i O.C och jag var tsm med Seth  :D
Seth är nu min drömkille . ;p loveyouboy ;) haha, fast slår nog inte riktigt Chad MM ;p
GE MIG SETH! fan , nu kom jag på att han heter Adam Brody .. han passar ju bättre att heta seth ;s
Äsch , i min värld är han seth . <33 hihi.

GLÀ PÅSK!

lär lägga in en bild på min <3  xoxo.

image4
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback