Lördag 3 maj.

Yo! går var jag till valbo och handla möbler till mit rum ;D yippi  . det blev två hyllor, en säng , en spegel,  och sen massa annat små-plock som ljusstakar osv . vart bra tillslut :D jag trivs väldigt bra i mitt nya rum.
Idag har jag varit till sadviken och handlat lite till saker till rummet och sen massa mat till kalaset i kväll :) trevlans!
Annars idag har jag tillbringat dagen med att lägga fram massa madrasser på golvet , som linn hade , tyckte det var en jätte smart sätt hon hade lagt madrasserna på ... =) Jusst nu vet jag inte vad jag ska göra ;p joo , jag ska nog leta på partyhattarna ;p fyllde ju trottsallt år förra helgen, så jag ska ha tutor och partyhattar ;p hahha ! nice :)

men tjejorna vi hörs ikväll! ;D inbjudan i mejl kommer ;p tror ja, om jag orkar fixa ;P hahah !

xoxo.  <3



''sängdelen'' av rummet , fler bilder kommer på bdb när jag satt upp hyllan och spegeln -->

evelinajoensson.bilddagboken.se!

Kommentarer
Emelie säger:

Vad har du fått för dator ?!
Fixa bilderna från den förra......!!!!!!

2008-05-06 | 10:44:15
Bloggadress: http://xem3liex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback