Onsdag 27 maj .

heej, lite dålig uppdatering kanske ? joo jag vet. men jag har gjort mycket saker på sistonde , varit hos farmor och mormor och läxor och hela köret . så då blir det lite dålig uppdatering . men nu blir det iaf !

Usch , i dag har jag haft en känslig dag ;/ jag vet inte riktigt varför , men jag har blivit tårögd åt nästan allting ;s men sånna dagar har man ibland, men speciellt om man har en lärare som först tvingar en att gå på kvarsittning för att man ligger efter med SÅÅ MYCKET (fast i själva verket bara är 1 prov) så man lär avboka frisör tider. Så sen när man har avbokat så säjer läran att man får åka hem iaf , så lär man fixa och trixa så man ska få tid igen (mamma fixa:)) uscha, jobbigt men sånna lärare som bara kronglar , men till slut så fick jag ju som jag ville =D Men jag har lite läxuppgifter som måste göras innan skolan tar slut, som tillexempel SO'n om jag gör klar denna uppgift får jag VG i so :D det vore ju toppen !!! för mig är det bara 4 dagar kvar nu :) yippi!

WOHOO! jusst nu såg jag i annonsbladet att jag,mathias och sErafina var med :D sid.43 (Y) kollakolla!

Senare ikväll blire gossip girl och nu ska jag nog gå och packa min väska eftersom jag åker till karlstad i månn ;p
det blir nog dålig uppdatering igen eftersom jag blir borta till lördag, eller jag kommer hem på fredagkväll men då är det ju bessemer ;p byebye !

xoxo<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback