onsdag 7 maj

God Morgon =) ojoj, idag råka jag sova över en aning ;s men jag missar bara läsningen, alltså inget viktigt.
nu håller jag på att äta frukost, rostat bröd blev det idag :) gott!
Annars idag är det väll ingetspec , broshyren ska vara inlämmnad till So'n , men det är klart för utskrivning :) sen är det helt lungt, får se vad jag hittar på senare idag . jaja , nu ska jag fortsätta min frukost och sendan ta mig till bussen .

xoxo:)


21:27
 
Hejhej. gud vad trött jag är nuförtiden ;s dels sov jag ju över tidigare idag , sen lär jag sova typ en timme varje dag när jag kommer hem från skolan, jag orkar värkligen ingenting. gush!
aja , efter min middagssovning idag så drog jag och emma upp till jessica och antonia i hofors  ., vi skulle spela typ guitar hero , fast ett helt band. men det blev ändrade planer. så vi spelade bara kort :D men det var jätte trevligt !
Imorgon  blir det vanlig skoldag, får se vad som händer sen. Nu ska jag se klart på Top Model 9 ! sen oth =) byebye .

xoxo<3

Kommentarer
Evelina säger:

Längesen man åt rostat bröd, Mums! =)

2008-05-07 | 07:47:25
Bloggadress: http://evelinalinnea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback