Tisdag 6 Maj.

oj, har glömt att uppdatera på ett tag ;p sry emma ! haha . har haft fullt upp med annat , som läxor, läxor och läxor ;p börjar komma ikapp iaf :D
Kom på i södags att vi hade prov på tisdagen, så jag han inte läsa så mkt , vart bara sammanfattningen, men det gick bra iaf ;D fick 17 p och det var precis godkänt . Sköönt :)
Idag gick jag hem från skolan, mådde inte alls nå bra . massa pollenallergi nu , jag nös typ var och varrannan minut , och jag ljuger inte ! jobbigt som satan ;s men när jag kom hem så duscha jag tog extra medecin , så nu mår jag lite bättre :)
så om några minuter ska jag med emma till seniorerna ;p har inte så mycket mer att säja så jag kan ju ladda upp hotie;D .


20:08

Jusst nu sitter jag hos emma och ser på andra avenyn, det är väll sådär ;s har inte tittat på ett tag. Men det går väll helt ok .
Men tänka sig iaf , jag har inte uppdaterat bloggen på 3 dagar , och nu har jag uppdaterat den tre gånger , bara idag . man kan väll säja att jag tar ikapp ;P haha.!
Idag är det bara tisdag, det är ju långt tills söndag ;s då det är one tree hill . jag kan ju iförsig ladda hem, men då blir det ju inte lika spänning. åhh.
på tal om söndag, i söndags var jag också med emma , vid ett tillfälle hade vi inget spcc att göra så vi titta på True Life.  Chaz,19 år . fyfan vilken snygging, helt kär är jag , han kommer lätt bli hotie snart ;b Men jag tyckte synd om han också;/ eftersom han satt inne i tre år , helt insolerad :( buhu. men men , SNYGGAST i världen är han ju iaf <3  Kommer lägga in bilder på bilddagboken idag (Y) så kika in där =) evelinajoensson.bilddagboken.se
så nu ska jag hem och fixa, seeyah tomorrow , uppdaterar nog då! ;D

xoxo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback