Torsdag 22 Maj,

idag har jag varit på mässa sen klockan 12 , det känns värkligen i fötterna och i bena . nu vill jag bara lägga mig och sova . men jag ska göra det snart också ;p
Emma och jag har ätit på hanssons idag också ;p vart dagens macka men kyckling/curry röra =) mumma. och emma tog en räkmacka hon ;p blev lunchen idag det !
Igentligen har jag inte så mycket viktigt att skriva eller berätta eftersom det inte hänt så spec mycket idag, liksom allt man har gjort idag är att stå med ett stort leénde på läpparna och sagt , besök våran mont ;p eller ,  man har väll svaarat på en och annan fråga . men jag tror iaf det blir bra betyg på detta:D

Nä,  nu ska jag slå mig ner i tvsoffan en liten stund , sen Soooovvvaaaaaa ;D godnatt!

xoxo<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback