Onsdag 12 November

Hejsan! Har precis kommit hem från skolan, gissa vad jag hitta i postlådan idag då ;p ? skolkorten! USCH! jag hatar värkligen skolfoton. trodde att jag skulle se helt ok ut på klassbilden , men där trodde jag fel ;/ ser ut som en tjur ! ni soom vet hur kortet ser ut , tänk mig med en koring i näsan , oj, se ni vad som händer ? JO,jag ser ut som en tjur ;o

Sen på enkortbilden spelar det ju inte så stor roll hur man ser ut , behöver ju inte visa det till någon.. men det tänkte jag göra ändå ;P lägger in en liten bild här , då ser det ok ut (bättre svartvitt också ), men när man ser det odentlig och stor , då vill man inte titta S; uschuschsusch!



Knäppt med mobilen, inte världens bästa ;P

Senare idag ska jag på seniorerna med emma och rebecka :) hihi^ sen ska jag upp till syster och sleepa over hos henne :) Så nu ska jag kila och packa väska och så ;p byebye !

xoxo/e.j!


Kommentarer
linnili säger:

ditt enkort blev ju super! =)

2008-11-12 | 17:29:38
Bloggadress: http://missjade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback