Tisdag 18 November

hellohey! evelina är fortfarande sjuk, och det är grymt trökigt ;/ fast lite skönt är det ju också.  aja, så nu när man är sjuk ser dagarna likadana ut , man typ sover,kollar på tv/film och .. ja det är typ det man gör ;s Men det har ju sina fördelar , som idag tex. så låg jag och kolla på en film (becuse i said so, tror jag den heter) , och då såg jag värsta sötingen ;p haha ^

Blir hemma från skolan imånn också. och det blir säkert ingen träning för mig på torsdag, och då blir det ingen match heller :( fyfan vad trökigt ! det är nog det sämsta med att vara sjuk , att missa träningar och matcher ;/

Och förutom att man är sjuk värkar det som allt annat är skit också ;/ fyfaaan ! nej,nu går jag och lägger mig ! hejdåÅ!

xoxo/e.j!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback