Måndag 27 Oktober

Grattis till mig , evelina fyller 15 och halvt idag =D



första dagen på höstlovet, inte gjort någonting bara slappat =) eller njae, har ju tränat ..... synd att det inte är nå kul att spela innebandy nåmer ;s eller spela är kul , men laget är inge kul nåmer ;/ saknar värkligen ''vårat'' 93 lag ! Det är värkligen inte kul att höra varje träning bah : det är ingen som visar att ni vill spela .. blablabla. Kul att höra när man gör så gott man kan , och det vet jag att alla gör ! Kanske man ska komma på en hel träning ? då får man känna att det blir jobbigt i slutet av träningarna . !

ojoj, kände för att avregrea mig lite . puuh , done ;P

Jussita idag såg jag på reprisen av gossip girl ;p GOD vad snugg chuck har blivit ;O han har alltid varit snygg men nu helt crazy ;p haha  ! nejdu , nu dampar datorn, så ska nog stänga ner den och se på någon film ;p byebye!


xoxo/ej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback