Onsdag 22 Oktober

Gokväll! Idag har jag varit ledig :) alltså fick man ju sovmorgon :D vakna kanske halv 10 men då vågade jag inte gå upp för det var byggare i huset som fixar taket i köket . men dom gick typ vid 11 så då kunde jag gå upp och göra mig iordning för jag skulle åka buss till hofors 20 över 12 och hjälpa Erica med flytten . Hon håller på att flytta igen, nu till ängkärsgatan (stavning?) Så idag har jag målat lite, damsugat, torkat golv osv. Så nu är jag lite trött , haaha ;p



Jusst nu sitter jag och käkar på filledutter ;p fast egentligen borde jag inte det men det är ju så gott , can't resist ;)
Men nu ska jag spela lite sims ;p mohaha:) byebey!

xoxo/e.j!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback