Tisdag 21 Oktober

Hejsan! Igår var det måndag, skola och träning som vanligt :) men i skolan igår knäppte vi skolkort för skolif, AAH , ska dö innan det kommer ut lär jag säga ;( usch, kom en liten tår efter jag hade sätt det ;O usch asså! ska sluta vara med på skolkort tror jag  ,man blir ju aldrig nöjd ;s


9:1 hade skolfotografering idag åh ;O

nnaw ;p

Satt i cafeterian med moa idag , vart vääldigt långtrökigt efter ett tag , så fick vi inte stänga heller ;o även fast vi hade sålt slut på allt ;P eller jo, fick stänga öite tidigare men iaf ;p


moatoa=D!

Efter skolan gick jag till erica för jag skulle hämta ab-tronicen (stavning?) ''the future of training'' ;P sen följde emma med mig hem , Kolla på film . Mamma mia :) sådär , trodde den var bättre , för mkt sång ibland tycker ja ;s ;p

Imånn är man ledig då:D torsdag med , eller då är det öppet hus ;p ledig på dagen iaf :) undra om man får vara med på matchen i helgen ;o ? får se antar ja .

JUsstia , kolla i stinalee's blogg idag , hon hade lagt ut klipp från bröderna lejonhjärta <3 ååh, fyfan vad bra det är =) Gör ont i hjärtat när man ser det  , eller det gör ont på ett bra sätt, iaf på det klippet hon hade lagt ut. Kan lägga in det jag med  ;P



byebye xoxo/e.j<3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback