Torsdag 9 Oktober.

åh vad skönt , snart är det helg =) på lördagen då så ska jag spela hemmamatch mot ggik klockan halv två =D TAAGGA!  Sen ska jag käka hos farmor =) mums ! Annars vet jag inte vad jag ska göra , ta det lungt bara tror ja =)

Idag har jag gått i skolan ;p sen efter gick jessica jag och antonia och fika på hansons :D fyfan, vad kul :P har inte skrattat så mycket på länge igen, åter igen eran förtjänst ;) haha  ! eller jag skratta ganska mycket när emma ringde mig igår när hon hade bedövning i munnen ;p hahah ! Jaja , sen efter hansons vart det Träning :D

 
yammie :)

chokolatte :)


HAHAHAHA xD dampbarn!


Nu ska jag sitta uppe en stund , men sen lär jag sova så jag orkar sista skoldagen . Jusstia imånn lär jag ringa om praoplats också ;s pinsamt ;p

ååouw, jag kommer sakna dig !

byebye, xoxo/ej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback