onsdag 3 september

hejhej, idag har jag somvanligt gått i skolan dåra ;p sen hemma vart det lite one tree hill innan mamma kom och vi åkte till valbo =D tog med mig emma så hon kunde säga vad jag skulle köpa och inte ;p haha ! Köpte en stickad tröja , en klänning  och spetsleggins ;p all in black,trökig som jag är ;p ! fast ssvart är ändå en väldigt fin färg  .

måste klaga lite på mitt liv somvanligt också , igår i några minuter kändes mitt liv ganska bra ! men idag ? neeejj!  vafaan! varför skiter jag inte bara it och går vidare ? ååh, så svårt !

Nu ska jag se på en film :b hip hip hora , var ett tag sen jag såg den , kommer inte ihåg så mycket av den , så det kan ju bli spännande ;) byebye !

xoxo/e.j!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback