Söndag 7 September

Hola! Denna helg har jag tillbringat i hofors :) I fredag's gick jag ut lite med girls, träffa lite roligt folk =) Lördag vart det film med antonia i syster lägenhet :D Jag har upptäckt , att frukost är så jävla gott när man har appelsin juice och ägg typ . Har käkat så jäävla god frukost hos emelie , sjuukt :D !

Idag ska jag sova hos emele igen :) ikväll blire lite mys med film typ . Vi har varit och handlat Gurka och Morötter + dip , chips , nötter och cola . hahâ^ så nu ska det ätas , ska försöka hålla fingrarna borta frön chipsen , men det kommer bli svårt eftersom det är evelinas favortier , Hjärtan.ost&lök :) haha !

Jusst nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli sex ... vad händer då ? JOOO!!! ONE TREE HILL , säsong 5 :D jag har avsnitten på datorn , men jag har ju inte sätt dom med text , men nu ska jag :D:D:D! Men tiden går självklart skit sakta nu ;s


åååh ;D

jaja , nu ska jag rita en fot till mamma , haha ! byebye !

xoxo/ej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback