Tisdag 30 September

Hello , Idag har jag lite träningsvärk i armarna ;p haha , gjorde typ 65 armhävningar på träningen igår , gosch , lite jobbigt ;p haha! men det känns bra att ha träningsvärk. för då känns det som man får muskler :D hahah !

Före träningen igår sola jag 15 min. också :) coolt mitt nagellack blev i solariet ;P



Idag när jag skulle till skolan sov jag över ;/ både läsningen och kemin . men gud har varit på min sida idag , för vi hade håltimme på kemin , birgitta hade typ ont i tänderna eller nått ? sa moa , men då vet man ju inte riktigt , haha  ! men håltimme hade vi iaf :D

Igentligen borde jag träna till omprovet imånn och göra svenska läxan , och jag ska nog göra det nu åh ;p annars kommer det gå åt pipsvängen ;s byebye !

JUSSTIA!  Idag är det fanny lindberg's dag också :D Happy Birthday to you :D

xoxo/ej!

mitt nya ljusa,korta hår btw ;p


Kommentarer
hihihi säger:

snygging

2008-10-01 | 19:17:18
fannyyyy säger:

tack snyggo :D

2008-10-04 | 10:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback