Torsdag 25 September

Hejhej! skola idag somvanligt då, efter skolan gick jag och klippte mig och färga håret . Självklart blir man inte nöjd , sitter och smågrinar och har en klump i magen för det ser absolut inte bra ut . helt weird , gjorde inte som jag sa ;o ? uscg, JAG DÖÖR! har värkligen ont i magen för det inte ser nå bra ut ;( och det är kort ! !!! !!! !;S kortkort :'( ! och gult / vitt !

Om jag har tur så blir det snyggare när man får styla det själv , för frisörerna gör det aldrig bra ;o ?



To make a mountain of, your life is just a choice. But I never learned enough, to listen to the voice that told me:
Always love, hate will get you every time. Always love, don't wait 'til the finish line

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback