Lördag 25 april

hejhallå ;) gud i skruven vilket fint väder det är idag (Y) steek ! hoppas med mitt liv att det blir sånt här väder på sista april, då ska jag + några till grilla , så det måste bli toppen väder då !!!

jaa idag så har jag och erica setat ute i solen hela dagen, har rensat i hennes rabatter också, klippt buskar osv .. sen har jag varit med jessica en sväng , drog och köpte glass <3 har på känn att denna sommar kommer bli en riktig glasssommar ;p
 vad som händer senare idag visar sig , idag är en sån dag man vill vara 18 eftersom det är orken/folkan , för en som är 15 så får man väll bara gå runt på hofors och kika lite , men det våganr man ju inte ,eftersom det åker omkring ''juggar''.. får se vad jag gör senare...
 
steeek, och man blir bara rödare och rödare ;p

byebye!
xoxo/e.j ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback