Måndag 20 april

tjeetjetjetjenaretjenare :) Idag så åkte jag emma,antonia och jessica till gävle :) jag leta inte efter något specc följde bara med ändå :D men jag hitta en ring,örhängen och a gift to my mama ;) . Dom andra hitta lite mer, tex jessica köpte VÄRLDENS SNYGGASTE SKOR typ , gaasch :O sjuktligt snygg dom var alltså, kärlek vid första ögonkastet ;) en trevlig dag med mycket skratt vart det iaf ;) 18.57 :D

Nu när jag kom hem så har jag provat lite kläder till dansen imånn, hagas nior ska till sandviken med massa andra nior från olika skolor, och dansa :O så jag har haft lite problem hemma, jag vill se lite sommrig ut med ljusa färger , men blir nog nästan helsvart ändå ;p trist jo jag vet ;/ men så är det ibland ;p



Nu ska jag gå och sova :) gonatt !

xoxo/e.j ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback