Måndag 27 april



Tjjoohej, evelina 16 år här :) Idag är det min dag, och den har varit helt ok också , trodde hela min dag skulle förstöras eftersom jag inte fick göra nationella muntliga med någon som jag kunde prata med ;/ så jag får förmodligen IG på det :( jag som verkligen skulle kunna få MVG på det :( typisikt !!

Men sen när jag kom hem var allt bra igen , vart gladare redan i skolan eftersom jag fick sitta i soffan i sal 21 när ingen annan fick det ;) mohahah !
Men iaf , idag har jag haft massa besök och har fått massa presenter :D har ÄÄNTLIGEN fått en ny DATOR :D <3  sen har jag fått massa andra små saker , pengar , nagelack, joggingskor, lampa, påslakan osv ..

Imånn är det skola som vanligt, men jag ska sitta i cafeterian med moa,ska försöka plugga på genetik provet , men det brukar inte bli så mkt plugga när man sitter med moa ;) haha!    byeee !

XOXO/E.J ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback