Onsdag 29 april

halåjj:) idag har det varit vanlig skoldag, håltimme första lektionen bara , sköönt ! sen efter skolan har jag varit och handlat massvis med maaat ! vart rätt mkt alltså ,  fast det kändes inte som så värst mkt med det var mkt , haha  ! men nu är det klart iaf och det känns skönt :)

Imånn är det då valborg (?) woho som man har längtat till det , hoppas verkligen på fint väder , men jag vet inte vad jag ska ha på mig ;/ har inga kläder alls känns det som , får kanske låna emmas fina kjol (Y) eller jag får nog låna den , men jag kanske hinner ångra mig om jag vill ha den eller inte ;p

aja, nu ska jag fortsätta kolla på fråga olle, sen blire girls of playboy mansion , sen dejta kudeen :) godnatt !



xoxo/e.j ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback