Måndag 3 Augusti

hejhopp :) dålig uppdatering , men denna gång vart det faktiskt en förvarning ;p

I Tisdags fick jag ett sms av mamma där det stod typ att vi skulle ta semester imånn , så på onsdagen åkte jag hem till torsåker , men mamma och jag bar strax efter iväg mot göteborg ! Vi gick på liseberg och JAG åkte karuseller , jaa jag fick typ åka allt själv , pinsamt! man när man var där så lära man ju åka ! den teorien har inte mamma iaf :/ dåligt!
Samma dag åt vi på en jätte god resturang på avenyn, mums!




Dagen efter det bar det iväg mot Ullared , hitta väll lite roliga saker men det var då allt jobbigt att gå där , asmkt folk juhe :/ menmen , nu har jag varit där iaf .

Sen åkte vi hem för jag vela hinna vara med på rebeckas kalas. Mamma och jag hade tänkt åka över till Danmark också , men färjorna stängde den dagen vi skulle åka, för det blåste så mkt. Men jag hann iaf komma hem till rebeckas kalas , och där bjöds det på mat och så spelade vi rockband och singstar och snacka allmänt bara :) 

snart drar skolan igång ............

Vill passa på att ge jennifer massa lyckoöskningar nu som har dragit iväg till Umeå ! Lycka till tjejen , det kommer gå ASBRAA !!

Byebye , xoxo/e.j ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback