Måndag 31 augusti

hejsan!
är hemma i torsåker nu.. Har precis kommit hem från träning, går inge bra på träningarna nu för tiden ;/ fan mår så himla illa , uschfyblää! Men det känns bra att träna iaf , även fast jag mår illa ! aa och förutom de så känns nästan allt annat inge bra heller .. Vad hittar man motivation till allt ? Aja fokusera på dom braa sakerna , jappjapp :) Har en svag aning att det är rätt trökigt att läsa också.

Iaf så har jag varit på björkhaga idag också, och nu har jag nog bytt.. neej tänker inte ens skriva vad jag tycker om det , hehe..

Nej nu blire några one tree hill avsnitt och sen sova.


I'ts you..when all my dreams come true, the one i want next to me!
It's You!


xoxo/e.j ♥


Kommentarer
Anonym säger:

Man måste tanka en bil med bensin, och man måste tanka kroppen med mat::::::

2009-08-31 | 21:41:01
Anonym säger:

Man måste tanka en bil med bensin, och man måste tanka kroppen med mat::::::

2009-08-31 | 21:41:20
linn teresia yu mei säger:

ih har du bytt till bf nu? :)

2009-09-01 | 11:29:32
Bloggadress: http://yumei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback