Onsdag 12 augusti

Tjabba :) Idag har jag fixat tågkort och busskort , ahh det börjar verkligen närma sig nu ;/ Annars då , joo idag har jag inte mått nå bra alls , på morgonen och förmiddagen mådde jag inte alls bra , sen senare nu mot kvällen har det blivit allt bättre , men kan ju inte precis säga att jag är på topp heller .. suck! 
Så idag har det blivit lite utav en film/tv dag , har sätt 17 again och lär säja att zac efron är ooootroligt snygg när han kommer första dagen till skolan tillfixad och så , rawr ;) har sätt hur man blir av med en kille på 10 dagar också , den var ju faktiskt rätt bra , emma ;p hehe !



 

musik har det blivit en del av idag också , The Fray och Keith Urban :) ååh så bra <3

nej nu ska jag nog dra in till sängen , byeee !

xoxo/e.j ♥

Kommentarer
Jannica säger:

RÖSTA PÅ MIG I VECKANS BLOGG =D

Gå in på:

http://singit.blogg.se/2009/august/rosta-pa-er-favorit.html#comment

för att komma till sidan där du röstar, skriv en kommentar. JAG ÄR NUMMER 2 :) Tack på förhand ;)<3

2009-08-13 | 16:12:59
Bloggadress: http://jannicadihlens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback