Söndag 16 augusti

Hejhejhallå :) Igår var det crusing i Hofors, såg lite bilar på eftermiddagen. för på kvällen var emma rebecka linn och jag i ericas lägenhet och jaa vad gjorde vi, typ snacka :) sen gick vi ut en stund på kvällen , men kul att det spöregna då och det var skitkallllt !!
 


varför ska jag alltid säga A ;o ? damn!

One minute it's love
And suddenly it's like a battlefield...

Nej nu blire någon film , men vilken .. hmmm ... jusstia måste bädda i nya sängkläder i sängen, guud vad jobbigt !

byebye xoxo/e.j ♥



DAGENS:

humör:
  fundersam!
problem: håller saker inom mig,så råkar man säga a ...
kläder: shorts och linne
plus:  hitta fina linnen på internet .
minus: att min dvd inte spelar vissa skivor ;/
frisyr: utsläppt, en jäkla risbuske !
låt:  ååå så lätt ! David Guetta Feat. Akon - Sexy Bitch !!!
händelse:
 ingenting specc  
planer:
torsåker!
dagens drog: -
dagens måste: tvätta håret med mkt balsam .  
saknad: 
alexbalex!
önskan idag: -
ser fram emot:
 ingenting specc..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback