Söndag 23 augusti

HejHejHallå! Har inte varit så bra uppdatering kanske .. Har gjort annat helt enkelt , som shoppat :)
I fredags tog jag och alex bussen till gävle , träffa linn på bussen som skulle åka in till emma som redan var i gävle , men hon hoppade av i sanviken för hon vart så kissnödig , haha ! Alex och jag skulle egentligen åka till valbo , men vi började med att åka till gävle för jag skulle kolla på en klocka på Ur&Penn  , som såklart var slut ... Vi gick i gävle ett tag sen åkte vi till valbo ! Jag hittade ett par svarta jeans från gina tricot , en lite pösigare ehmöö .. T-shirt kanske ? Från VeroModa Och sen köpte jag en ring också , eller fick faktiskt :)


klockan jag skulle köpa men                       The ring !
inte fanns :/ blir att åka in nästa
vecka också !


Sen igår åkte jag Matte Erica & Nelly till Falun, häsla på linda och staffan i nya lägenheten. när vi hade varit där och kikat lite så gick erica jag och nelly ner på stan och kolla runt lite, och då fynda jag ett par skor också :D 129 kr, kan det bli bättre eller ;) haaha!

 Nytt linne jag har fått av emelie :)

På kvällen i går vart det mat hos erica med mycket vitlök, och skällskap av grannarna ! Men ännu senare på kvällen åkte jag ner till torsåker för det var ju där det hände grejer igår. Så hade lite skoj med  Linn emma rebecka antonia johanna. Jessica jennifer och andrea kom också sen!

Nu idag vet jag inte riktigt vad som händer :/ Mormor ringde nyss och vela bjuda på mat , men jag vill in och kolla på match i storvik åh .. mamma kan du sluta gå runt jordklotet eller ? kom hem !

Byebye xoxo/e.j

Kommentarer
Anonym säger:

vem fick du en ring av då? :)

2009-08-23 | 16:19:52
Bloggadress: http://ericaj87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback