2009

2009 börjar gå mot sitt slut,
här är en sammanfattning av mitt 2009!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Japps
2. Höll du några av dina nyårslöften? Tror inte de va , hehe!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Japps, syster .
4. Dog någon som stod dig nära? Nej tack och lov!

5. Vilka länder besökte du?: Ljungdalen
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? fatta inte frågan riktigt, men aaa tror de.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 7 Juni och 28 Juni.
8. Vad var din största framgång 2009? ehm .. ?
9. Största misstaget?
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: Sjuk har jag väll varit.
11. Bästa köpet? Jadu, kommer inte ihåg.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Godis tror ja:$
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Jaa Nelly, Alexander och gröna lund !
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Amazed och I know you want me typ....Mayhem
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Först var jag ledsen , sen var jag glad, sen har jag blivit allt mer ledsen igen .
16. Vad önskar du att du gjort mer? Ta chanser!
17. Vad önskar du att du gjort mindre? toffla ;)
18. Hur tillbringar du julen? Med nära och kära!

19. Blev du kär i år? om jag blev :)
20. Favoritprogram på TV? Svenska hollywoodfruar ;)
21. Bästa boken du läste i år? Läser inte så mkt.
22. Största musikaliska upptäckten? angels and airwaves kanske
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? En dator !
25. Något du önskade dig men inte fick? En telefon.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? jaa, om jag hade varit ännu bättre. och om jag hade vunnit några miljoner!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? vet inte :o
29. Vad fick dig att må bra? Nelly och några till !
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Brad Pitt som vanligt. Måns Zelmerlöw :)
31. Vem saknade du? Sen skolan börja igen så har jag saknat dampmoa faktiskt !
32. De bästa nya människorna du träffade? Jag har inte träffat nå nya människor tror ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback